چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۴
۰ نفر

گروه اجتماعی- علی‌اصغر محمدی: زمزمه‌ای در برخی از دبیرستان‌ها به گوش می‌رسد: به‌دلیل بر‌گزاری جام جهانی امتحانات مدارس امسال نسبت به گذشته یک هفته زودتر به پایان می‌رسد

اما رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش اعلام کرد که امتحانات مدارس طبق برنامه‌ریزی انجام شده برگزار می‌شود و اکثر امتحانات تا 22 خرداد به پایان می‌رسد.

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش به همشهری اعلام کرد: چنین موضوعی در آموزش و  پرورش مطرح نیست و امتحانات دوره متوسطه با توجه به رشته تحصیلی براساس تقویم آموزشی برگزار می‌شود.

به گفته محمد‌‌تقی صابری، همه امتحانات نهایی سال سوم متوسطه رشته‌های علوم تجربی و ریاضی از اول تا 22 خرداد‌ماه برگزار خواهد‌شد. همچنین امتحانات رشته‌های ادبیات علوم انسانی و معارف اسلامی از اول تا 24 خرداد‌ماه برگزار می‌شود.

وی در باره زمان برگزاری امتحانات پیش دانشگاهی نیز اظهار کرد: امتحانات پیش‌دانشگاهی از 25 اردیبهشت تا 2 خرداد‌ماه برگزار خواهدشد. برای نخستین بار امتحانات 4درس به‌صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش اعلام کرد: امتحان ادبیات فارسی یک و شیمی یک سال اول دبیرستان به‌ترتیب 3و 5 خرداد‌ماه به‌صورت هماهنگ کشوری برگزار خواهدشد. امتحان« ادبیات فارسی 2» سال دوم دبیرستان به‌صورت هماهنگ کشوری 8خرداد ماه برگزار می‌شود.

صابری گفت: امتحانات رشته‌های فنی‌و حرفه‌ای جز رشته سینما نیز از اول تا 11خرداد‌ماه برگزار می‌شود. امتحانات رشته سینما نیز 12خرداد‌‌‌‌ماه به پایان می‌رسد.مسابقات جام جهانی فوتبال 2010 از 21 خرداد‌ماه در آفریقای جنوبی آغاز خواهد‌شد.

کد خبر 106767

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز